About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Friday, May 4, 2012
► sudah rindu pada hati
assalamualaikum. peminat setia. hehe. ade ke peminat? sekarang ni sedar tak sedar dah bulan lima. macam macam benda terjadi. satu persatu jadi. lalu aku masih berhak mohon maaf ye. jadi aku mintak maaf, sejujur nya aku katakan aku mungkin tidak akan mencari cinta lagi selepas ini. sudah cukup apa yang jadi. aku terlalu tamak dalam memilih. dulu aku kuat cuba pakai tudung tapi hati aku tak tegar. apa makna nye sume ini? sudah tak terampunkah dosa aku. ? sesiapa yang masih mengingati aku. terima kasih banyak2. insyaallah aku akan cuba updated blog ini selagi mana aku mampu. jika korang terasa rindu pada aku maka kunjungilah blog yang tak seberapa indah ini. aku akan cuba terima balasan atas segala perlakuan aku terhadap semua. jadi aku mohon maafkan aku. :'( ikhlas ; Putri Fateen Zahmi rindu aku bukan? mengaku saja la korang rindu aku. hewhewhew. ini saja gambar aku boleh bagi kat korang sebagai pengubat rindu. jadi teruslah rindu aku (:

You can keep talking but baby, I’m walking away; 10:16 AM