About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Thursday, May 31, 2012
► aku sangat terasa hati
assalamualaikum semua (:  aku tak dapat harapkan banyak tapi cukuplah aku harap korang sihat (: semoga korang hepi lah cuti sem ni yaww, yang baru habis praktikal , congrats untuk korang yaww <:  aku memang agak emo dua tiga hari ini, aku tengok die dengan die tu mcm melampau dulu bukan main duk lah mengata aku bagai sekarang tengok kau ber B dan Sayang dengan kawan aku? stresss SUMPAHH stress , aku tak sangka kau mcm tu pun, suka hati kau laa nak buat ape, jangan tegur atau kata ape ape lagi. maaf aku memang marah, aku sangka kau sahabt aku tapi mcm ni kau buat kat aku, HUH , kau nak aku mengeluh atau apa kawan? sudah lah, aku hilang mood kerana kau seorang saja rasa mau buang facebook ini, arghh. okay, hari ini aku ada quote untuk diri aku " bersabar itu separuh dari iman, jadi guna lah iman untuk bersabar supaya hati yang sedih boleh rasa tenang " " kawan yang dianggap sejati tidak semestinya sejati dan aku sekarang memang sangat terasa hati " khas untuk kau, dan andai kata kau add aku kat pesbuk mungkin aku takan approve kau. HEH kBaiii



You can keep talking but baby, I’m walking away; 7:38 AM