About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Friday, November 4, 2011
► rasa nak pergi
it's no use crying over a split milk,  aku rasa nak pergi, sebab aku sendiri benci dengan diri aku, aku tak ada pendirian yang tetap, akucepat mengalah, aku seorang yang kejam, keji dan mcm mcm lagi, aku bukan orang baik, aku dah cuba tapi aku tak mampu, aku nak hidup sorang2, aku tanak ade sesapa dalam hidup aku, biar kan aku sendiri dengan hidup aku, assalamualaikum. (:

ayat ayat yang lemah dan tak bermaya ini di keluarkan oleh diri aku sendiri, bukan sebab nak mengelak, tapi sebab nak semua orang tahu siapa aku, aku bukan manusia yang terdiri dari golongan yang baik hati, sebab aku kejam, aku bukan nak hukum diri aku, tapi itu memang kenyataan yang aku sendiri rasa mcm tak nak percaya, aku ni hanya org yang tahu menangis kan? jadi aku lemah kenyataan nye betul! aku lemah, aku rasa nak pergi :)izin kan aku pergi okay :)

dengan in SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA HAJI, smbut lah girang dan riang. MINTAK MAAF KALAU AKU ADE BUAT SALAH. aku sayang semua dan mintak maaf aku dah banyak berubah (: kbye.

You can keep talking but baby, I’m walking away; 5:48 AM