About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Tuesday, April 12, 2011
► seandai kau tahu

kau selalu membuat hati ku merasa berat ,
dan kau yang selalu ada, 
saat semua pergi,
bagaimana mungkin untuk kau mengerti :'(

weh weh, AKU RINDU KAU LA, sangat2 aku pun tak tahu mcm mana perasaan ni boleh wujud dalam diri aku, aku rindu sangat dekat kau, aku nak cakap dengan kau, aku nak kita rapat mcm dulu, tapi boleh ke? aku rasa mcm tak boleh je, yela kau bukan suka sangat kawan dengan aku, aku sayang kau, bila kau tegur aku , aku rasa mcm nak lempangg kau, sebb kau salu baik dengan aku, sebenarnya aku ade suka dekat sesorang, dan aku sayang seseorang tapi aku tahu aku tak lama kat dunia, aku fikir kalau aku dah takde kat dunia ni, adekah sape2 akan rindu aku? adekah sape2 akan sayang aku? mesti tak ada kan, aku nak kau sayang aku walau aku takde, aku nak ko cinta aku walau aku tade.boleh ke ko buat mcm tu? kalo aku dah tade aku harap ko pandai jage diri, aku harap ko jangan sedih2, ko kena cari orang yang lagi baik dari aku, sebb aku tahu aku akan pergi, aku mintak maaf, kepada KAU, aku nak kau tahu yang AKU SAYANG KAU, walaupun aku dah ada ELMO tapi kau tetap kenangan terindah aku, dan ELMO aku sayang kau sebb kau selalau jaga aku, baik dengan aku, buat aku happy, tapi aku harap ko boleh cari yang lain ye, bukan sebb aku nak tinggalkan kau, tapi sebb aku nak ko tahu yang aku sayang kan ko sebb tu aku nak kau cari yang lain :) semoga ko faham aku yang aku cuba cakap ni, sebb aku tak pernah nak tinggal kan kau, aku terlalu sayang kau, okay, semoga kau tahu ape yang aku rasa dan semoga ko faham ape yang aku buat ni :PP BYE :DD

You can keep talking but baby, I’m walking away; 3:25 AM