About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Friday, April 15, 2011
► cantik itu subjektif
cantik,
diri mu buat ku tertarik,
menghilang segala prasangka,
di jiwa,
ohhhh cantikk,
sungguh aku cinta kamu :DD
sebelum mula baca mukaddimah dulu eleeh kalau nak cantik je mesti macam TAYLOR SWIFT, asal cantik je mesti macam KATY PERRY asal cantik je mesti macam TYRA BANK, asal cantik je mesti mcm HELIZA, asal cantik je mesti mcm YUNA asal hensem je mesti mcm BRADD PIT asal macho je mesti macam THE ROCK, asal cute je mesti mcm  MAWI? eh korang ni ape laa. BE YOURSELF LA BRADERR :)
HELLOS hari ni hati aku tertarik dan terpanggil untuk describe tentang kecantikan yang subjektif, kenapa aku kata kecantikan itu subjektif, kerana jawapan kepada soalan kecatikan itu banyak dan tak mungkin akan ade jawapan yang tetap, ade setengah kata, cantik itu jika die kurus mata sepet rambut panjang, ade setegah kata, perempuan akan jadi cantik kalau die bertudung, baju kurung, sopan, kurus, ade yang kata kecantikan bukan dari body, makna nya orang chubby pun cantik, YES aku setuju sebab bukan semua orang kurus cantik dan ade setengah orang kurus juga ade wajah yang tidak ade pada orang chubby :) kenapa selalalu orang chubby rasa rendah diri? kenapa selalu ramai orang ejek orang chubby meperlekehkan mereka? sudah bagus kah kita untuk menghina mereka? HUH cetek sungguh kan fikiran manusia :) sape kata kalau kita kurus kita cantik? sape sape? HAHA jangan nak sembang kuat laa, aku ade kawan chubby, die berbaju kurung, die selalu kata ramai orang ejek die, dan yang menghairankan aku kenapa orang chubby perlu berpakaian ketat? dan kenapa orang kurus juga perlu berpakaian ketat? bukan kah semua orang tahu kita semua nati akan di hadap kan ke padang mahsyar tanpa seurat benang? sebab tu la sekarang kita kena pakai banyak benang ( peringatan ni untuk aku) sebab aku tahu aku JAHAT :)) oh, jangan risau kita semua cantik, cantik tak kenal paras rupa, tak kenal bentuk body tak kenal warna kulit sebab cantik itu subjektif bukan objektif, ubah lah pemikiran kita, jangan hanya tahu melihat kecantikan orang dari luaran nya sahaja, kerana kecantikan luaran tidak bertahan manakala kecantikan dalaman pula kekal selamanya insyaallah :) aku tak lah pandai nak describe tentang kecantikan kerana aku juga tidak cantik, tapi aku tahu, kita semua tak boleh nak tahu kecantikan seseorang hanya dari paras rupa kan :) kita jangan lah merendah diri jika kita mempunyai kekurangan kerana sudah jadi lumrah manusia kekurangan dan kelebihan pasti ada, dan jadi lah diri sendiri kerana jadi diri sendiri juga sudah cukup membuat kan kita nampak cantik, nampakan cantik dengan senyuman setiap masa biar orang kata kita gila janji kita dapat pahala kan :) bukan berdosa jika kita senyum, dan kepada yang cantik dan kacak bersyukurlah dengan kelebihan anda dan jangan sesekali memperlekeh kan orang lain kerana jika kita sentiasa memperlekehkan orang lain mungkin satu hari nati tuhan akan tarik balik kelebihan kita. jadi semoga kita akan jadi cantik disisiNYA dan semoga kita akan terus kelihatan cantik dengan amal ibadat dan senyuman :D 
hehe huduhs kan meh lempang2 sikit muka aku ni :) HAHA

You can keep talking but baby, I’m walking away; 8:53 AM