About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Tuesday, March 1, 2011
► kenapa? dan sejak
kenapa dan sejak? apa yang bermain dalam fikiran manusia yang bernama fateen ini? baik lah seperti nya apa yang bermain dalam fikiran ini perlu di rungkaikan supaya tiada lagi persoalan dan semoga kekusutan tentang kenapa dan sejak ini boleh berakhir dengan tenang. kenapa aku rasa aku semakin berubah? sejak bila aku pandai memerhati keadaan sekeliling? kenapa aku rasa hari2 aku sebagai seorang putri walaupun bukan dari golongan raja tetap seperti seorang kanak2 yang memerlukan seseorang untuk memimpin nya? sejak bila aku pandai dan mahu belajar BAHASA MELAYU TINGGI? kenapa aku menjadi taksub kepada bahasa melayu? sejak bbila hati aku terpaut pada pada benda yang menarik? kenapa aku menjadi pelik? banyak nya persoalan yang dicipta dalam fikiran aku tanpa mampu di jawab oleh akal aku sendiri. tidak mampu juga aku meminta jawapan kepada orang lain kerana aku yang membina soalan seharusnya aku lebih memahami jawapan. bagai seorang guru matematik yang pandai memberi soalan tapi meminta jawapan kepada anak muridnya bukankah sperti pelik? HAHA. entah apa lah yang ditulis oleh aku. aku sendiri tidak faham. mungkin kerana aku sedang keliru. keliru untuk menjawab soalan yang dicipta, mungkin aku sedang menghadapi masalah yang membuat kan aku rasa tidak tenang. seharusnya apabila aku tidak tenang aku akan kembalikan diri kepada yang maha esa semoga masalah aku cepat selesai. (:

You can keep talking but baby, I’m walking away; 5:02 AM