About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Tuesday, March 1, 2011
► jawapan untuk soalan
telah ditanya oleh seorang lelaki kepada saya untuk meminta pandangan. tetapi tidak sempat pula mahu menjawab nya, mungkin salah saya kerana tidak bagus dalam menjawab soalan lalu saya memberhentikan perbualan dengan menutup sahajah dan talifon. baiklah semoga dia membaca dalam keadaan tidak marah dan sakit hati. abang mempunyai adik angkat yang amat disayangi, adik angkat juga menyanyangi abang. adik angkat abang ada seorang kawan yang minat tehadapa seorang lelaki yang bernama seman, seman mepunyai teman wanita yang bernama joyah, baiklah masalah nya sekarang adalah adik menyuruh abang ankatnya untuk memberitahu kepada seman bahwa joyah menduakan cinta seman supaya seman tidak dipermainkan lagi. dan abang angkat nya juga telah setuju untuk membantu tetapi tidak tahu bagaimana mahu bercakap kepada seman supaya seman tidak marah dan mengamuk. mungkin seman seorang yang garang kan. disini saya walaupun tidak ada kena mengena dengan abang dan adik angkat yang sweet ingin memberi sedikit pertolongan, atau pandangan atau jawapan. berbicara dengan senang hati dan dalam keadaan yang gembira, untuk bercakap mengenai perihal ini kerana ia sudah membabitkan masalah peribadi, pilih masa dan tempat yang sesuai untuk bercakap mengenai hal ini, mulakan ayat dengan, "asalamualaikum, seman kalo aku cakap aku ini aku sentiasa berharap semoga ko dalam keadaan tenang dan tidak bermasalah andai ko ada masalah sila lah bg tahu aku supaya aku tidak membebankan ko dengan masalah lagi. jika tiada izin kan aku meneruskan apa yang aku nak cakap, seman untuk pengetahuan ko, percintaan ini memerlukan banyak kepercayaan banyak kesetiaan seandainya salah seorang dari dua orang yang berhubungan meyalah gunakan keepercayaan atau kesetiaan maka berakhir lah sesebuah hubungan. dan ketahuilah sudah ada yang memberitahu kepada aku bahawa joyah menduakan ko. aku beritahu hal ini bukan untuk meruntuhkan hubungan ko dan joyah tetapi hanya semata-mata untuk mengelak kan hati ko disakiti dan andai engkau masih menyanyangi joyah sila lah berbincang dan jangan mudah mengalah. andai kata tiada jodoh antara kalian redha lah dengan ketentuan yang ditentukan mungkin ada lagi yang lebih baik menanti ko di luar sana. fikirkan lah dan semoga ko gembira". (ayat ini adalah ayat yang teruk tetapi masih boleh dipertimbangkan dan semoga seman tidak marah atau mengamuk. dan selamat berjaya kepada abang dalam menyelesaikan masalah nya. dan semoga abang serta adik gembira) SELAMAT MENCUBA
p/s: ayat ini juga tidak lah sehebat ayat cendikiawan yang handal dalam BMT malah ini hanya ayat dari budak yang masih belajar. maaf jika ada cacat cela sana sini. dan maaf jika ayat diatas langsung tidak boleh digunakan.

You can keep talking but baby, I’m walking away; 5:24 AM