About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Tuesday, March 1, 2011
► Istimewa
tiada puisi atau lagu
tiada potret tiada lagu
yang dapat ku ilham seindah mu,
nyata kau satu dalam berjuta,
wahai jelita kau istimewa.

walau ku kembara sedunia,
walau ketemu ramai wanita,
nyata kau tiada tandingan nya,
seikhlas hati aku menyinta,
kau istimewa, teristimewa.

dedikasi lagu diatas buat para lelaki yang menyanyangi perempuan yang disayangi nya <3
serta buat wanita yang istimewa iaitu mama, kaka, tokma, adik dan kawan-kawan. setelah beberapa bbulan berkawan. tak pernah aku perasaan yang dia sentiasa berada di sisi aku tak kira aku senang atau susah, tapi akusentiasa lupakan die bila aku senang dan cari die bila aku susah. :( adakah aku seorang perempuan yang teruk? yang tak layak di sayangi? OH?! tidak! aku tak sepatutnya kata mcm tu. sesiapa layak disayangi dan menyayangi kannn. lagi istimewa ni baru je aku dengar tadi walaupun dah lama kot lagu ni. tapi lagu ini beri aku seribu inspirasi mcm singa inspirasi. lagu yang mempunyai bait2 ayat yang menyenangkan hati. yang bboleh buat seorang wanita berumur 19 tahun yang kasar, degil dan sebagai nya tersenyum. (: tak sangka lagu ini boleh buat saya senyum sesenyum nya. menunjukkan bertapa suka nya saya pada lagu ini. lagu yang tak disangka2 akan menjadi salah satu lagu hidup. dan di tujukan lagu ini khas buat KAKA AMY SAYRA, kerana saya kagum melihat dia. seorang wanita yang tabah walaupun banyak luka didalam hatinya masih mampu un tuk berpura-pura senyum untuk tidak merisaukan hati orang. tahniah kaka. anda adalah wanita jelita yang sangat tabah.

You can keep talking but baby, I’m walking away; 4:50 AM