About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Sunday, February 27, 2011
► terlalu mengantuk
hobi yang membuat aku rasa aku semakin gemuk adalah tidur yang kini menjadi peneman setia walaupun exam dah dekat heho' adekah ini gara2 terlalu banyak berkhayal atau terlalu melayan diri yang penat. kadang2 pernah jugak terfikir malas nak tidur tetapi mengapa cita2 itu hanya separuh jalan mungkin kerana usaha tiada cita2 pun separuh jalan je la --' jogging? bukan hidup aku. pemalas lah nak bangun pagi berjogging err --' kan tidur lagi enak --' tetapi jogging untuk kesihatan jadi aku ambil keputusan untuk sihat sambil tidur HAHA kerana orang kata berpeluh itu bagus jadi aku tidur dalam keadaan kipas tutup/ aircond pun tutup adekah aku dikira tidur dalam sihat? hari tu ade nampak seekor tikus sedang main dalam hujan? mengapa kaitan tidur aku dengan tikus. kerana tikus itu aku pandang lama2 membuat aku rasa mengantuk dan tibe2 tikus itu mati di tengah jalan akibat dilanggar. adekah salah tikus itu bermain di tengah jalan? hmm memang lah salah, sebb kalau orang yang tak sayang nyawa je akan buat mcm itu sedang kan orang kurang sihat mantal nya juga berfikir adekah perlu aku bermain dalam hujan? setelah aku fikir, rupa2 nya orang kurang mental nya lagi bijak dan bagus malah berpahala banyak dari orang yang sihat akal nya, fizikalnya juga tidak membataskan perlakuan nya. kerana orang yang sakit mental nya tidak akan melakukan perkara yang melibatkan dosa kecil atau besar. seperti tahukah orang kurang mental ini untuk mengumpat rakannya yang sihat. mestilah tidak kerana mereka hanya hidup dengan dunia sendiri tetapi mengapa orang yang sihat akal dan fizikalnya perlu meperlekahkan orang yang kurang sihat akalnya. siapakah yang sebenarnya gila? mampukah orang yang kurang akal nya mengurat perempuan cantik tahukah die mebezakan cantik dan
buruk? pernah di tanya dan pernah di buat experimen untuk memuaskan hati aku, aku banding kan jawapan org kurang sihat dan orang yang sihat akal nya. diletakkan dua perempuan satu yang bertudung menutup aurat tetapi gemuk satu lagi yang bertudung tetapi berpakaian ketat yang mempu membuat kan lelaki mengeluarkan cecair dari mulut apabila memandang. lalu lelaki kurang sihat akalnya hanya tersenyum apabila memandang yang berbadan besar tetapi bertudung dan tiba2 berkata kenapa orang ini pakai begini setelah melihat perempuan yang kedua tadi. ditanya pula kepada orang yang sihat akal nya. eiyuww gemuk siall. dan jawapan yang diterima oleh perempuan satu lagi tadi adelah.cun gila. HAHA. siapakah yang gila? orang yang kurang sihat akalnya itu tidak lah gila seperti mana yang orang kata malahan orang yang sihat akalnya pula adalah lebih **** berbanding tadi. tidak lah semua. ini hanya pendapat sahaja. maklum lah aku manusia biasa.tidak pandai pula aku hendak membezakan yang mana jahat yang mana baik yang mana cantik yang mana hodoh kerana tuhan itu maha adil diberinya kepada semua orang kelebihan dan kekurangan dan kecantikan itu milik setiap orang tidak kira umur, rupa atau warna. di sebabkan soalan dan jawapan yang banyak ini mebuat aku rasa terlalu mengantuk. zzzzzzz

You can keep talking but baby, I’m walking away; 2:30 AM