About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Sunday, February 27, 2011
► maaf
title yang sedih sangat --' okay okay. kat sini aku putri fateen binti zahmi ingin meleraikan segala kekusutan yang berlaku dalam blog ini. blog hak milik saya yang sudah berhabuk dan memang berhabuk sangat :'( lama tak update  lah ish --' oh oh oh. soalan pertama 1. cik putri kenapa blog anda tade tempat untuk follower? jawapan nya. ketahuilah wahai pembaca yang baik yang sudii meluangkan masa untuk mebaca blog saya yang tidak banyak moral dan tidak tahu ape yang diceritakan --' saya membuat blog ini hanya untuk menceritakan dan ingin berkongsi sahaja, bukan ingin megumpul follower atau masuk mana contest blogger atau ape sahaja. tidak terlintas niat di hati untuk memasuki mana pun contest atau buat blog sendiri jadi femes >.<
soalan kedua 2.  mengapa tiada tempat untuk komen? ehem, wahai pembaca yang di sayangi, sekali lagi saya ingin memberi tahu bahawa saya tidak akan meletakkan tempat komen kerana blog saya hanya untuk dibaca bukan di komen. soalan ketiga 3 cik putri mengapakah blog anda burul/dan simple. adakah anda tidak tahu cara untuk designnye? ehem ehem, ketahuilah para pendesign yang hebat. saya memang tidak tahu macam mana nak design blog saya, sebb saya tidak lah begitu handal dan saya tidak ada kreativi langsung. semoga segala kekusutan yang ada akan terlerai, dan semoga anda semua gembira :) harap maaf andai tersalah bahasa dan terlalu skema maklumlah baru2 ini ade ikut kursus BAHASA MELAYU TINGGI. bahasa itu indah. harap maklum :)

You can keep talking but baby, I’m walking away; 2:12 AM