About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Tuesday, February 1, 2011
► keadaan yang tak baik

sekarang aku tengah menulis dalam keadaan tak baik langsung --' keadaan yang sememangnye memberi tekanan yang teramat sangat perlu ke aku pergi klinik? err --' tayah lh. kang mulalah nak kena dengar doktor tu tanya mcm2. aku bukan rajin sangat pun nak menjawab.~~' diari aku hari ini tade pape yang interesting sangat lah. biasa je. sebb aku sakit so aku hanya duduk alam bilik. tak kelua pun tgk kedaan luar. aku muntah lepas aku mkn ubt demam biji tu. pastu ubat demam yang aku makan kuar balik melalui munth aku tadi. adoihai --' susah nye. demam mcm ni. ku baring je dari semalam. aku nak lawan sakit ni tapi tak terdaya --' adakah aku manja? err. tak lah. mane ade aku manja. memandai je ~.~ hem sakit yang teruk buat aku rasa mcm nak pengsan berapa kali. tapi tak jugak pengsan hanya kepali aku ni aku rasa mcm nak hentak dekat dinding je supaya tak sakit dah. sengal. cepat lah sikit baiknye ye. harap2 kalo dah baik nati boleh lah nak kua berjalan dengan kawan. tapi atuk sakit pastu aku pun sakit jugak. kesian tokma yang kena jaga kiteorg. ades. jahat nye aku. --' HAHA jadi semoga hari hari esok pening dan semua penyakit lain akan pergi dari hidup aku dengan segera. cepat cepat lah sihat ye fateen.

You can keep talking but baby, I’m walking away; 11:43 PM