About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Friday, February 4, 2011
► damping malam
kenal tak kenal tak? si kecil comel nii. hemm. akhirnye setelah 4 hari cuba memberanikan diri tengok cerita damping malam akhirnye berjaya juga tengok hingga habis. cerita start tgk pukul 8.30 akhir pukul 11.30 HAHA. bapak lama nye. barang yang perlu ade di sebelah ketika tengok cite ni ialah.
1. sebiji bantal 2. kain sapu tgn (buat tutup mata) 3. air masak( takut haus) 4.keberanian. anda ade ini semua baru anda layak tgk cerita ni. ni belum tgk khurafat lagi ni. HOH!. bukan penakut cuma perlu masa untuk membina keberanian diri bagi melihat cerita ini. HOH tidak. penat gila .nasib tak jerit2. ni kang mula lah. nak tidur tak boleh. haiyaa~~. memang tak seram sangat sebenarnye tapi kalo dah nama putri fateen ni kaw jangan ajak lahh aku tgk ceerita mcm ni. karang kaw susah. aku kalo nak tgk benda ni memang aku nangis kalo aku takot sangatt. sape yang kenal aku ni dorang tahu lahh ketakutan aku mcm mana. bukan hanya pada cerita. nak dengar org cerita pun aku tak suke tau! HUH >.< memang nmpak gedik kan? taapi maaflah memang perangai aku mcm ni. adoii :)) so. korang sepatut nye rasa berbangga kerana aku berjaya tgk cerita ni dengan habis walaupun ade part2 yang buat aku nangis bukan sebb  sedih tapi sebb seramm ~~
mari mari ucapkan tahniah kepada aku sebb dah khatam cerita damping malam. dan di kesempatan aku menulis blog ni aku nak ucap tahniah dekat peserta raja lawak yang tak ade penyingkiran. lain kali melawak bia sungguh2. jangan main2 yea <3 HOHO >.<

You can keep talking but baby, I’m walking away; 8:04 AM