About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Friday, January 21, 2011
► mama ade kata rezeki saya sampai sini jea
mama ada kata
" put kalau put dah taleh terima makanan dalam badan put itu bermakna rezeki put sampai situ jea"
ateen cakap
"put tahu mama. sekuat mana pun put cuba kalau hidup put akhir mcm ni put redha "
mama ad kata
"put jangan cakap mcm u, on ay mybe ade miracle unuk put mcm mama"
ateen kata
" mama, enough. mama jangan risau okay. put tanak mama risau. mama kena kosongkan fikiran mama.
mama dah terlalu penat tuu yea mama :) "

pastu NURSARAH menangis dan pergi
mama put buat mama nangis ke? put mintak maaf. put tak tahu mama akan nangis sampai mcm tu sekali
mama jangan risau kalau put tade pun sume org akan lupakan put satu hari nati. mama de raa kan. jangan nangis yea mama. :( put tanak mama nangis. put tahu mama dah banyak sangatt fikir. put takut nati mama
sakit balik. put tak kuat tengok mama sakit. mama. andai kata mama hilang put. mama jangan nangis tahu :)
put akan sentiasa ade dengan mama walau tade depan mata mama. put tahu mama sedih dan salahkan diri
mama atas ape yang berlaku kat put kan? MAMA pleasse laa. ape yang jadi dekat put ni bukan
salah mama. bulan salah papa. put tahu put akan pergi dulu. cewahh. so mama please jangan risau.
put sentiasa akan cuba gelak ketawa senyum mcm dulu walau pun tahu sakit ini tak mudah sembuhh :)
hey ZAHMI. jaga mama baik2. dush nati. HAHA

You can keep talking but baby, I’m walking away; 2:08 AM