About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Saturday, January 29, 2011
► HANGOUT! dekt KT :)
amboii nyah! muka sape kat depan terhagak mcm tuh. hangit sungguh minah tu. ALAMAKK! muka aku ke? ish ish. HAHA. sampai terhalang sume sekali member kat belakang tuu. GILA GLAMOUR ini wanita. HAHA. agak best jugak berparti tepi pantai ni. masing2 nak tunjuk hebat bawak bekal masing2. HAHA. padahal beli je kat makcik senah tuu. pastu ume tanak ngaku ceh! ngaku diri sendiri masak konon. err--"
HAHA. perasaan. makanan kalo sedap tu memang bukan korang yang masak lah eh. HAHA. akibat nak tunjuk ebat. bwak lah makanan masing2. aku ni kan jenis rendah diri. ceh PERASAN. hacoii. aku bawak jajan je. punya kedekut pastu melantak makanan org bukan main! adoii --" sori ye ina. sape suh kaw bwk makanan ssedap2. HAHA XD. dah tahu aku ni PEMAKAN. HAHA. ade lah jugak bengang ngan minah ni. mengada-ada. suka sangatt padang aku. tahu lah aku hudus. grr --" ssengal lah kaw. weks :p
adoi. nak TAYANG MUKA pun agak2 lah wei kaw. muka taleh bla. serabut sungguh. adess. --" merajuk merajuk. sape tangkap muka aku time mcm ni nih. hampeh korang! tak sempat berlesbian dengan anis. HAHA. muka cap ape tu? susah di bayang kan --" HAHA. tak faham akan ekspresi muka sendiri. adoiihaii --" ENDS

You can keep talking but baby, I’m walking away; 5:00 PM