About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Saturday, January 29, 2011
► bila diri nak berlagak mcm princess
ambik kaw! HAHA. gedik sial --" tu lah akibat nye. muka buruk nak berlagak jadi princess. HAHA kesengalan --" eh eh tapi kan bile tgk balik. LAWA jugak. HAHA. comel kan? tahu tahu. jangan puji nati makin kembang badan ini. OMG! berat naik menurun. mana tak nye. hari2 makan nak hot. mcm budak loaded je. dgn mcd nye pizzas nye. secret recipe lagi. HAA. melayang duit pada makan bila tgh selera. bila rasa tak selera nati mulalah asyik tanak makan je. --" HAHA. eh eh. tadi kan dekat kelas ade jupe seseorg yang hensem. tapi budak tu mcm hot sangatt jea. malas la. HAHA. series. muka mcm hisnol. dah lah putih melepak. aiyaa~~ nasib ingat ridhwan hari tu. kalo tak cair dah. b oh b. jangan marah yea. amoi awak ni jahat sikitt. HOHO.

You can keep talking but baby, I’m walking away; 4:47 PM