About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Wednesday, December 15, 2010
► selamat malam tidur lah nenek ku ~~
penat betul tunggu tokma tido tady aiyoo~~
tadi tokma suruh tido tapi aku tanak pastu tokma mula lah nak merajuk
aku bukan tanak tapi aku taleh tido laa ~~
aku pun cakap lah
"yela tokma put tido ehh"
HAHA. tapi tokma kena penat lelah mencerita kan kisah2 supaya aku cepat tido. sebab selalunye
aku akan tido kalo tokma dah habis cerita~~ wahh sweet nye kan kan kan?
kenapa aku cepat tido bila tokma bercerita sebabb suara die
fuhh. memang suara faizal tahirr laa <3
HAHA. aku terpaksa menahan mata supaya tak tido mlm ni. HAHA. aku buad2 tido pastu tokma pun pegi tido.
bile dah tipu ni mula rasa pelik sikit** rasa mcm jahat pulak. tapi nak buad cammane en aku betul2 mengantuk laa <3

p/s: selamat malam tidurlah nenekuu
siang kan tiba bercahaya
:D sebab malam gelap. walaweyyy :DD

You can keep talking but baby, I’m walking away; 8:57 AM