About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Wednesday, December 15, 2010
► mengantuk nyee






adoihaii. mengantuk gila. awal sangat bangun la hari ni~ bukan sengaja nak bangun awal tapi abang tukang
rumah tu gang sana gang sini. terkejut gila tady ingat kan rumah runtuh ke apa ke?  dengan pantas menyelik mata yang sebenarnye masi ingin kan tido :D bila dah bangun mula lah taleh tido tapi tetap rasa mengantuk yang teramat sangat. hadoi. semalam kan aku mimpi best. aku mimpi aku pegi jalan sorang kat seluuruh pelusuk dunia. best gila la. aku pergi jepun. pergi korea. pergi us. ish. memang kenangan terindah betul ,mimpi mcm tu. semalam tido pukul 2 lebih sebab terlalu exicted:D wahaha. nak balik johir kot. mesti lah :D hehuha :DD

You can keep talking but baby, I’m walking away; 5:22 PM