About Me


ATEEN.
My name is ateen, with the 'en' behind not 'in'. I love moshimoro! :D My mama says that world doesn't come in moshimoro bear. So my dream is to create a !big moshimoro bear in the world let everyone know how cute moshimoro are :) And potato-flavoured vegetables, meat and possibly, cookies. I also want to design moshimoro-peel clothes. Bwahahaha, MOSHIMRAWR SHALL DOMINATE THE WORLD!



Tagboard




Follow



Credits

Layout design by Eefennie. No part of this site should be duplicated or reproduced without written permission.
x x x


Wednesday, December 15, 2010
► kenapa ramai orang tak mandi
yeshh. tak mandi lagi la aku ni. hadoi. pemalas kah ape? HAHA. pagi pagi bangun menangis dulu
bukan saje2 nak nangis tapi tangisan kekuatan tu penting. tak makan seharian? alah bukan penting pon kah
abang pit jahat gila nak mati
pitty: hoi put busuk. bangun lah. pemalas betul
put: HAHA babi bang pit. mengejutkan betul
pitty: HAHA padan muke ko. bangun2, nak ke balik johor
put: ek eley bukan esok ke?
pitty: memanglahh HAHA saje je suruh ko bangun
put: huh sungguh tak bertauliah betul ko ni pitty
pitty: ko lah tak bertauliah tak reti nak bangun awal ke
put: ko boleh tak kalo sehari tak ganggu aku
pitty: alah mana boley ko kan sepupu aku kesayangan <3
put: ko pegi cuci kereta aku ko dah lah merokok bodo
pitty: HAHA bau rokok mengancam lah nyanyuk
put: pale otak ko
pitty: yela yela puan besar
put: dah dah aku nak sambung tido
pitty: banggang. aku kejut suruh bangun bukan suruh tido balik
put: suka hati aku lah HAHA
pitty: blah**
put: pandai pun nak blah

aku pun dengan selamba ambik balik selimut dan sambung tido HAHA

You can keep talking but baby, I’m walking away; 3:58 AM